מה זה WII ???

אוקי כל אלו שמכירים, אושרכם. אני ידעתי על המוצר אבל לא התעניינתי יותר מדי, עד ש.. חבר קרוב קנה אותו. אחרי שהתאגרפתי באושר עם דמות שעמדה מולי המסך ,התלהבתי. נהניתי אני מודה אבל משהו בקונסולית משחק הזאת מפחיד אותי, זה גורם לתקשורת הנוכחית שלי על המחשב (מקלדת+ עכבר) להיראות מיושנת ולי להרגיש זקן.

העולם הווירטואלי קרוב מתמיד.

מה זה WII

WII

קונסולת המשחקים של נינטנדו כבר מכרה מעל 50 מיליון יחידות. (כשאני הייתי ילד זה היה האטארי) הקונסולה מאפשרת לשחקן חווית משחק המתעלה על זו המתקבלת מגויי סטיק רגיל. לקונסולה ישנם רכיבים כגון מצלמה מערכת זיהוי תנועה ושלטים המתקשרים איתה באופן אל חוטי. מה שמאפשר לשחקן לחבוט במחבט טניס עם כדור וירטואלי או לעשות אירובי אמיתי עם מדריכה ודמות וירטואלית .לקריאה על WII בעברית

לחצו כאן 

סרטונים של משחקי WII

קצת גולף

לרקוד

לשחק טניס

בסופו של דבר לגמרי מדליק, מחיר הקונוסלה בארץ עם ערכת שלטים בסיסים   1165-2800, אחרי זה השמיים הם הגבול, ל-WII בזאפ.

כתיבת תגובה

