סלולארי עמיד בני אדם,מים והתעללויות מכוונות

*** לצערי אורנג' מביאים רק את XP1 ועל כן אני בודק אפשרות יבוא אישי, עידכון בנושא בהמשך החודש.

אורנג' אוהבים אותי מאד, מאד. כל חודש אני מגיע עם הסלולארי שלי לתיקון בגלל לחות וקורוזיה. כל חודש אני מפקיד בידה האמונות של פקידת השירות את כרטיס האשראי שלי ומפקיד 150 ש"ח עד 250 ש"ח על מנת לסדר את הסלולארי כי אין מה לעשות הביטוח לא תקף לתקלות לחות. מאחר שאין ברצוני לממן את אורנג' אני מחפש במשך תקופה ארוכה טלפון עמיד ללחות וסוף סוף מצאתי הטלפון נקרא XP3 של חברת sonim ותאמינו או לא הוא כבר הגיע לארץ אז הזמנתי לי אותו ושבוע הבא אני מפסיק עם תוכנית החיסכון שלי אצל אורנג' . הטלפון ממש לא מתאים לכל אחד אבל כל מי שעובד   בסביבה לא סטרילית ייהנה עד לב השמיים.הטלפון עמיד למים,אבק,נפילות. חברת  sonim  כל כך בטוחים שלא תצליחו להרוס  את המכשיר שלהם שהם נותנים אחריות לשלוש שנים ללא תירוצים, כלומר הצלחתם להרוס, תקבלו חדש. אפשר לדרוס את הטלפון להיכנס איתו לשחייה, אקסטרים סלולר. תיהנו.

 למאפיינים של הטלפון , לסירטון התעללות והדגמה של הטלפון 

XP3

*** לצערי אורנג' מביאים רק את XP1 ועל כן אני בודק אפשרות יבוא אישי, עידכון בנושא בהמשך החודש.

כתיבת תגובה

